گروه حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

پایگاه اطلاع رسانی #ashrafilaw

گروه حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

پایگاه اطلاع رسانی #ashrafilaw

گروه حقوق دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

برای عضویت در خبرنامه الکترونیک، نشانی ایمیل خود را در قسمت نظرات ارسال کنید.


تقویم برنامه ها و رویدادها

سومین همایش هفته پژوهش

🕑 چهارشنبه 28 آذر 97 - ساعت 13
سالن شهید مطهری

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، شش کشور و نماینده اتحادیه اروپا، توافق کردند که تا دستیابی به یک توافق جامع درباره برنامه هسته ای ایران، مذاکرات تا تیر ماه آینده ادامه یابد و برنامه اقدام مشترک که در جلسه سال گذشته مورد توافق قرار گرفت، همچنان معتبر باشد. (اینجا و اینجا و اینجا) در بیانیه مشترک مذاکره کنندگان که توسط جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کاترین اشتون نماینده اتحادیه اروپا قرائت شد، آمده است: «قصد داریم که با استفاده از شتاب ایجاد شده کنونی، مذاکرات را در کوتاه ترین زمان ممکن حداکثر طی چهار ماه نهایی کنیم و در صورت ضرورت از زمان باقیمانده تا نهم تیرماه به منظور نهایی کردن هرگونه کار فنی و یا نگارشی احتمالی باقی مانده استفاده نماییم.»

در این حال، رئیس جمهور طی گفتگویی تلویزیونی با امیدواری نسبت به پیروزی ملت ایران، خاطر نشان کرد این مذاکرات را با جدیت ادامه خواهیم داد. منطق ما منطق مذاکره و تعامل و این است که حق ما باید گرفته شود، ما تحریم را ظالمانه می‌دانیم و باید قدم به قدم تحریم را برداریم. وزیر امورخارجه نیز در مصاحبه ای در محل مذاکرات در وین گفت که طرفین قصد ندارند از تمام مدت هفت ماه و هفت روز باقی مانده استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی